Nejčastější dotazy

Napište nám žádost ohledně zaslání PINU ke své ID kartě prostřednictvím kontaktního formuláře na www.benefity.cz uveďte číslo karty a Váš firemní e-mail. Požadovaný PIN Vám do 24 hodin zašleme (pouze v pracovní dny) a to z bezpečnostních důvodů pouze na Váš firemní e-mail. Pokud nejste vlastníkem firemního e-mailu, pošleme Vám PIN na Vaše HR oddělení.

Nic se neděje, duplikát karty si můžete objednat ve svém katalogu za drobný poplatek. Pro objednání nové karty tedy použijte formulář, který je přiložený v benefitu ve Vašem katalogu. Kartu Vám vyrobíme a zašleme zpravidla do 14-ti dnů.

Pokud tuto možnost zatím nemáte, obraťte se na Vaše HR oddělení, které nás posléze vyzve k vyrobení a zaslání nové ID karty.

Z bezpečnostních důvodů radíme všem, kteří kartu ztratí, zavolat na 840 236 236 aby si účet nechali preventivně zablokovat.

Nejrychlejším řešením je kontaktovat linku BENEFITY na 840 236 236, kde Vám operátor provede reset hesla a nastaví heslo do původního formátu, což je PIN z průvodního dopisu k Vaší ID kartě.

Pokud chcete zvolit raději písemný kontakt, můžete využít náš kontaktní formulář na www.benefity.cz

Je potřeba zaslat žádost o provedení storna a to formou kontaktního formuláře, který naleznete v sekci kontakty po přihlášení do Vašeho účtu. Do formuláře musíte uvést číslo transakce a částku, na kterou je transakce provedena. Celou záležitost prověříme s dodavatelem a po odsouhlasení Vám vrátíme benefitní body na Váš účet. Zpravidla je vyřízení storna rychlou záležitostí v rámci několika hodin, v ojedinělých případech trvá vyřízení storna několik pracovních dní.

V případě, kdy chcete zařadit dodavatele, kterého nemáme v síti a Vy u něj často nakupujete, vyplňte kontaktní formulář v sekci kontakty po přihlášení do Vašeho účtu. Ve formuláři vyberte v rolovacím menu „podnět“ a formulář Vás sám vyzve k vyplnění potřebných údajů. Je nutné pamatovat na to, že dodavatelem musí být zařízení poskytující služby z oblasti sportu, zdraví, kultury, vzdělávání nebo rekreace. Na základě poskytnutých informací provedeme analýzu dané oblasti a v případě, že uznáme za vhodné dodavatele v síti mít, oslovíme ho s nabídkou spolupráce. Tento proces trvá cca 2 měsíce, kdy musíme s dodavatelem uzavřít smlouvu o spolupráci, zavést ho do systému, vytvořit mu prezentaci atd.

Nejprve je potřeba zjistit zda je požadovaný dodavatel v naší síti. To zjistíte tak, že se přihlásíte pod svými přihlašovacími údaji do Vašeho katalogu na www.benefity.cz, kde použijete vyhledávače. Pokud dodavatele naleznete, postupujte dle uvedeného postupu čerpání. V opačném zašlete podnět na zařazení dodavatele viz. otázka 5.

Pokud se Vám toto stane, je to samozřejmě špatně, ale bez Vaší zpětné vazby nemáme šanci pochybení odhalit. Je tedy potřeba zaslat nám prostřednictvím kontaktního formuláře informace o dodavateli, který Vás odmítl. Pro rychlé vyřízení potřebujeme název dodavatele, adresu provozovny, datum a čas kdy jste danou provozovnou navštívil/a a krátký popis toho k čemu došlo. My tuto zpětnou vazbu předáme na kontaktní osobu dodavatele a zjednáme nápravu.

Nejprve je potřeba prověřit, zda je provedená objednávka skutečně zaznamenána v naší aplikaci. To zjistíte po přihlášení do svého účtu v sekci transakce. Pokud danou transakci v přehledu nevidíte, zřejmě nastala chyba při samotné objednávce.

V každém případě je potřeba důkladné prostudování popisu čerpání u požadované/ho služby/zboží než provedete objednávku. Každý dodavatel má své podmínky a doba vyřízení objednávky je různá, stejně tak i například způsob doručení se liší.

V případě, že vidíte objednávku v transakcích, postupovali jste podle pokynů v popisu benefitu a dodavatel skutečně o ničem neví, je potřeba zaslat písemnou žádost o prověření prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci kontakty po přihlášení do vašeho účtu. My celou záležitost prověříme, zajistíme u dodavatele nápravu a podáme vám zpětnou vazbu s řešením.